Onze club

Hoe het allemaal begon

Onze club werd in 2012 opgericht en was oorspronkelijk bedoeld als E-club. We hadden leden van in het noorden van België tot in het zuiden van Nederland.
De vergaderingen verliepen wekelijks online. Eenmaal per maand zagen we elkaar.
De eerste vergadering vond plaats op 17 april 2012. De club werd officieel erkend door Rotary International op 21 augustus 2013.

Na een aantal succesvolle activiteiten hebben we beslist om te switchen naar een Rotaryclub New Generation. Dit houdt in dat we niet meer online vergaderden, maar tweewekelijks op een avond.
Onze naam werd Rotary Club Kasterlee. De officiële erkenning door Rotary International volgde in oktober 2016.

Ons warm hart

We dragen goede doelen een warm hart toe en proberen hierbij zo veel mogelijk lokale initiatieven te ondersteunen. Om geld in het laatje te brengen bundelen we onze krachten en steken we zelf de handen uit onze mouwen. Onze 2 grootste activiteiten zijn ons Valentijnsontbijt in februari en Kasterlee Fietst in september.

Toasten op de vriendschap

Bovenal zijn we een (h)echte vriendengroep. We vergaderen tweewekelijks in De Notelaar in Kasterlee, waar we lopende zaken bespreken. Het startschot van deze vergadering wordt gegeven door een toast op onze vriendschap. Samen voor het goede doel, vrienden boven alles...